Ego dixi, Domine miserere mei

R. Ego / dixi, Dómine, miserére mei:
* Sana ánimam meam, quia peccávi tibi.
V. Ab ómnibus iniquitátibus meis éripe me, Dómine.
R. Sana ánimam meam, quia peccávi tibi.
V. Glória Patri, et Fílio, * et Spirítui Sancto.
R. Sana ánimam meam, quia peccávi tibi.
R. I said Lord, be merciful to me. * Heal my soul, for I have sinned against you.
V. Deliver me from all my iniquities, O Lord.
R. Heal my soul, for I have sinned against you.
V. Glory be to the Father, and to the Son, * and to the Holy Ghost.
R. Heal my soul, for I have sinned against you.

NR 259


Used:

Epiphanytide - Tuesday no 3

Sources

Translation source: DO

Text: Ps 40:5, 

 ego dixi Domine miserere mei sana animam meam quia peccavi tibi 

38:9
ab omnibus iniquitatibus meis eripe me [  ]


Chant

LR -
NR 259
Grego (different verse)

Audio

Sources notes

Gregorien
Cantus