Misericordiam et iudicium - sat pe no 1

. 
R. Misericórdiam / et iudícium cantábo tibi, Dómine: * Psallam et intéllegam in via immaculáta, † quando vénies ad me.
V. Perambulábam in innocéntia cordis mei, in médio domus meæ.
R. Psallam et intéllegam in via immaculáta, † quando vénies ad me.
R. Mercy and judgment I will sing to thee, O Lord: * I will sing, and I will understand in the unspotted way, when thou shalt come to me.
V. I walked in the innocence of my heart, in the midst of my house.
R. Mercy and judgment I will sing to thee, O Lord.
NR 265-6

Used:

Epiphanytide Sat no1

Sources

Translation source: DO

Text: Ps 100:1-2

Misericordiam et iudicium cantabo tibi Domine psallam 2 et intellegam in via inmaculata
quando venies ad me perambulabam in innocentia cordis mei in medio domus tuae

Chant

LR 
NR 265-6
Grego

Audio

Cantus sources

Gregorien