Abscondite eleemosynam in sinu - Lent Sunday I no 11

  


R. Abscóndite eleemósynam in sinu páuperum, et ipsa orábit pro vobis ad Dóminum: * Quia sicut aqua extínguit ignem, ita eleemósyna extínguit peccátum.
V. Date eleemósynam, et ecce omnia munda sunt vobis.
R. Quia sicut aqua extínguit ignem, ita eleemósyna extínguit peccátum.
[V. Glória Patri, et Fílio, * et Spirítui Sancto.
R. Quia sicut aqua extínguit ignem, ita eleemósyna extínguit peccátum.]
R. Shut up alms in the breast of the poor, and it shall plead for you with the Lord. * For, as water will quench fire, so alms maketh an atonement for sins.
V. Give alms, and, behold, all things are clean unto you.
R. For, as water will quench fire, so alms maketh an atonement for sins.
[V. Glory be to the Father, and to the Son, * and to the Holy Ghost.
R. For, as water will quench fire, so alms maketh an atonement for sins.]
NR 309

Used:

Lent I No 11
Lent wk I Ember Wednesday and Saturday no 3

Sources

Translation source: DO

Text: cg Sirach 29:15, 3:33

Chant

NR 309
Gregofacsimil

Audio


Source notes

Gregorien