Congratulamini mihi omnes...Recedentibus - Easter/Octave no 10

℟. Congratulámini mihi, / omnes qui dilígitis Dóminum, † quia quem quærébam, appáruit mihi: * Et dum flerem ad monuméntum, vidi Dóminum, † allelúia, allelúia.
℣.Recedéntibus discípulis, non recedébam, † et amóris eius igne succénsa, ardébam desidério.
℟. Et dum flerem ad monuméntum, vidi Dóminum, † allelúia, allelúia.
℟. Rejoice with me, all ye that love the Lord for I sought Him and He hath appeared unto me * And while as I was weeping at the Sepulchre, I saw the Lord, alleluia, alleluia.
℣.When His disciples were gone away, I tarried still; and the fire of love in my heart yearned after Him.
℟. And while as I was weeping at the Sepulchre, I saw the Lord, alleluia, alleluia.

LR 91-92/NR 437-8


Used:

Easter no 10, Easter Octave no 10
Easter Oct Thursday


Sources

Translation source: DO
Text: Lk 15

Chant

LR 91-92
NR 437-8
Gregofacsimil (differences in text and verse)

Audio

https://youtu.be/K7gqCzQt_uc (Ambrosian chant)
https://youtu.be/_8jKcltGAOc (Palestrina)