Si oblitus fueri tui - Easter 4&5 no 1


℟.  Si oblítus / fúero tui, allelúia, † obliviscátur mei déxtera mea: * Adhǽreat lingua mea fáucibus meis, si non memínero tui, † allelúia, allelúia.
℣. Super flúmina Babylónis illic sédimus et flévimus, † dum recordarémur tui, Sion.
℟.  Adhǽreat lingua mea fáucibus meis, si non memínero tui, † allelúia, allelúia.
℟.  If I forget thee, Alleluia, let my right hand forget me. * If I do not remember thee, let my tongue cleave to the roof of my mouth. Alleluia,   Alleluia.
℣. By the rivers of Babylon there we sat down and wept, when we remembered thee, O Zion.
℟.  If I do not remember thee, let my tongue cleave to the roof of my mouth. Alleluia, Alleluia.
LR 417/NR 456

Used:

Easter 4&5 no 1

Sources

Translation source: DO
Text: Psalm 136:5, 6, 1

Chant

LR 417
NR 456
NRP

Source notes

Gregorien

Audio