Quid me quaeritis interficere - Lent wk 4 Tuesday no 1

R. Quid me / quærítis interfícere, hóminem qui vera locútus sum vobis? * Si male locútus sum, testimónium pérhibe de malo: † si autem bene, cur me cædis?
V. Multa bona ópera operátus sum vobis: † propter quod opus vultis me occídere?
R. Si male locútus sum, testimónium pérhibe de malo: † si autem bene, cur me cædis?

R. Why go ye about to kill Me, a Man That hath l told you the truth? * If I have spoken evil, bear witness of the evil; but if well, why smitest thou Me?
V. Many good works have I wrought among you; for which of those works go ye about to kill Me?
R. If I have spoken evil, bear witness of the evil; but if well, why smitest thou Me?

LR 413/NR 342-3

Used:

Lent wk 4 Tuesday No 1

Sources

Translation source: DO

Text: John 8:40

Chant

LR 413
NR 342-3
Gregofacsimil

Audio

Source notes

Gregorien